piątek, 24 lutego 2012

my ghost keepin' me alive


na nowo straciłam w pewien sposób kontrolę
czasami budzę się, drżą mi dłonie i język ślizga się po obolałych zębach;
nie do końca wiem przez chwilę, gdzie jestem, powoli z mroku wypływają kształty obcych ludzi i dookoła mnie moje perfumy mieszają się z drobiami żelaza z krwi

na nowo odzyskałam kontrolę
budzę się rano i wraz z wiatrem witam dzień, ciało po nocy opłukując pastelami nieba
moje źrenice się zwężają, usta w uśmiech układają
zaczyna się nowy dzień
na nowo zyskałam władzę
co z tego, że jestem sama, bóg też sam tworzył swój wszechświat
nic mnie już nie zatrzyma, nikt mnie nie powstrzyma

nie przestaję śnić, jeśli wiesz, o co mi chodzi
przestałam się budzić
przestałam spać

nie ma słońca, nie ma księżyca,
gwiazdy utopiły się w nocnej panoramie miliardów ulicznych lamp
zabawne, nie sądziłam że podołam
dzień dobry, dobranoc
ja wygrałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz