sobota, 5 września 2009

pieśń miłosna

stworzyłam siebie dla Ciebie jestem Twoim cudem;
jestem ideałem którego oczekujesz i który potępiasz
chcę być aniołem, nimfą księżycową
nasze dzieci byłyby piękne; miałyby moją efemeryczność i Twoją siłę
nasza córka byłaby piękna niczym Lilith
nasz syn; ciemny, mroczny i jasny niczym Lucyfer
gwiazda i księżyc
chcę być najdoskonalszym spełnieniem Twoich snów
dość już widziałeś, czułeś, słyszałeś,
stworzę Eden, stworzę raj
stworzę galaktykę, tylko dla Ciebie
stworzę świat zamknięty dla innych; moje ciało, Twoje ciało, mój umysł, Twój umysł

stworzyłam Eden, Twój raj obiecany
stworzyłam Twój sen, Twoje marzenie
stworzyłam galaktykę
stworzyłam świat, jak i ciało
to wszystko jest Twoje
tylko; na wieki wieków
amen


-lunaria, twój wierny sen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz